ReD_Ger

Our members and their stories.
Post Reply
ReD_Ger
Donator!
Donator!
Posts: 91
Joined: 01 Mar 2011, 20:51
Nickname: ReD_Ger
Nation: Artesion Empire
Hometown: Peaksville
Location: Kerpen, NRW / Germany

ReD_Ger

Post by ReD_Ger »

Only a short Version, cause soon i want to check if i have allready permission to build in STX ;)

Okay normaly i spend my free time in WoW, but a few weeks before a Guildmember there told me about Minecraft....
I googled it and asked me how anyone could play a crapgame like that!

Then...i dunno why i bought it... 14 Euro wasn´t that much and at least i want to test it, cause if so many ppl play it it must have anything ;)

Yeah and so i did...
And i played... First map i dig myself in a mountain and after that i start to collect things...
i was really faszinated about what all is possible...
and i loved the way how things around me ingame changes...
its a big progress around this game and so its nice to see how its grows and grows....
and i am really sure, that it will become a REAL big thing soon!

After builing and sending others my safegames i start to feel lonley on my map... so i tried some servers...
Servers without Whitelist and Plugins...
What a mess...

But after a few tries a found HP and wbjunky was one of the first that helps me a bit around.

Yes and now:
First after switching on my computer is checking this board and after that logging in to minecraft...
Don´t think that my WoW-Friends like that alot ;)

So i am looking forward what all comes in the future, with you, on HP :)

______________________________________

Nur eine Kurzversion, denn ich will gleich gucken, ob ich endlich meine Berechtigung habe, in STX zu bauen ;)

Okay, normalerweise, verbringe ich meine freie Zeit in WoW, aber vor einigen Wochen, erzählte mir ein Gildenmitglied von Minecraft...

Ich habs dann gegoogelt und mich gefragt, wie irgendwer so ein Drecksspiel spielen kann!

Dann... keine ahnung warum, hab ichs gekauft... 14 EUR waren nicht wirklich viel und nicht zuletzt, wollte ich es testen, um zu erfahren, warum soviele Leute dieses Spiel spielen, irgendwas mußte es ja haben ;)

Jo und so tat ich es...
Und ich spielte drauf los... Auf der ersten Karte hab ich mich dann in nen Hügel gegraben und stumpf zeugs gesammelt...
ich war wirklich fasziniert, was alles so möglich war...
Und ich liebte es wie sich ingame alles veränderte...
Es geschieht einiges um das Spiel herum und ich finds toll zu sehen, wie es wächst und wächst...
Und ich bin mir sicher, dieses Spiel wird nochmal was RICHTIG großes!

Nach dem ersten erbauen und versenden meiner Speicherstände an andere, find ich an mich einsam zu fühlen...
Also versuchte ich einige Server...
Server ohne Whitelist und Plugins...
Was ein Müll...

Aber nach ein paar Versuchen fand ich dann HP und wbjunky, welcher einer der ersten war, der mir ein wenig half.

Tja und nun:
Das erste, was ich nach dem Einschalten meines Computers mache, ist das Forum hier zu besuchen und Minecraft einzuschalten...
Glaubt nicht, dass das meinen WoW-Kumpels gefällt :)

Ich freue mich auf das was da noch kommen wird, mit euch, auf HP :)
_________________________________________________________________________
Your vote has been added.
Have you seen that today? ... Vote!
_________________________________________________________________________
Post Reply